google-site-verification: googled4a42f594e669d85.html

Betalen binnen 30 dagen
Veelgestelde vragen

Wie is Klarna?

Klarna is een Zweedse betalingsdienstverlener die de eindverantwoordelijkheid opneemt voor uw betaling. Klarna is de dienstverlener voor vlotte betalingen voor meer
dan 400.000 online winkels. Meer dan 147 miljoen klanten wereldwijd hebben al hun vertrouwen gesteld in Klarna om hun betalingen veilig te behandelen.

Hoe werkt Betalen binnen 30 dagen?

Zodra uw bestelling bevestigd is, ontvangt u binnen twee dagen een e-mail met betalingsinstructies van Klarna. U heeft dan 30 dagen om uw bestelling uit te proberen en
slechts te betalen als u tevreden bent. Vervolledig de betaling online, als het u past, zonder extra kosten. U kan betalen via kredietkaart of betaalkaart in Klarna.app of
door u aan te melden bij www.klarna.com

Kom ik in aanmerking voor Betalen binnen 30 dagen?

Om Betalen binnen 30 dagen te gebruiken, moet u ten minste 18 jaar oud zijn. Hoewel deze mogelijkheid uitgebreid wordt gepromoot, is Betalen binnen 30 dagen
onderhevig aan uw financiële omstandigheden. Bij het kiezen van Betalen binnen 30 dagen, zal onze beoordeling uw kredietscore niet beïnvloeden.
Hoe verhoog ik mijn kansen om aanvaard te worden voor Betalen binnen 30 dagen?
Klarna is uniek en biedt Betalen binnen 30 dagen aan op basis van een aantal factoren zoals waarde van de bestelling, voorgaande bestelgeschiedenis en
beschikbaarheid van het item. Als u ouder bent dan 18 jaar, kan u uw kansen verhogen om Betalen binnen 30 dagen aangeboden te krijgen door te verzekeren dat u
uw volledige naam en correcte adresgegevens verstrekt en door te verzenden naar uw geregistreerd facturatieadres. Alle bestellingen worden individueel beoordeeld. Het
feit dat u Betalen binnen 30 dagen al eerder hebt gebruikt, betekent niet dat de dienst aangeboden zal worden bij elke bestelling en ook, indien het geweigerd wordt,
betekent dit niet dat de dienst geweigerd zal worden voor alle toekomstige bestellingen.

Zal er een kredietonderzoek over mij plaatsvinden?

Klarna kan zogenaamde niet-geregistreerde verzoeken (of beperkte kredietonderzoeken) uitvoeren die de kredietscore niet beïnvloeden en die enkel zichtbaar zijn voor u
en Klarna, maar die niet zichtbaar zijn voor andere kredietverstrekkers. Noch Klarna noch Luxya Cabling mogen kredietonderzoeken uitvoeren over u die uw kredietscore
kunnen beïnvloeden.

Waarom werd Betalen binnen 30 dagen niet aan mij aangeboden?

Hoewel Betalen binnen 30 dagen uitgebreid wordt gepromoot, is het niet altijd beschikbaar. De Betalen binnen 30 dagen methode wordt automatisch gegenereerd door
algoritmes die afhankelijk zijn van een aantal factoren waaronder aantal van de bestelling, de online winkel, eerdere bestelgeschiedenis en beschikbaarheid van het item.
U kunt uw bestelling ook vervolledigen door te betalen met kredietkaart of betaalkaart bij het afrekenen.

Wat zijn mijn betalingsopties met Klarna?

U kunt onmiddellijk betalen met betaalkaart of kredietkaart bij het afrekenen of u kunt gebruik maken van onze Betalen binnen 30 dagen betalingsoptie, waarbij u voor de
goederen kan betalen via kredietkaart of betaalkaart zodra u ze ontvangen heeft. U kunt uw uitstaande betalingen steeds bekijken in de Klarna app.

Wat gebeurt er als ik mijn bestelling annuleer of terugstuur?

Zodra Luxya Cabling uw annulering/retour heeft aanvaard, zal Klarna het afschrift annuleren of uw betaling terugstorten. De retour zal onmiddellijk getoond worden in de
Klarna app.

Wat gebeurt er als ik niet betaal voor mijn bestelling?

De betaling is verschuldigd 30 dagen nadat het item verzonden werd. Om u te helpen op tijd te betalen, zullen we u twee dagen voor de betaling verschuldigd is een
herinnering sturen - u zal een pushmelding ontvangen van de Klarna app of een herinnering via e-mail om te betalen - en, indien de betaling veel te laat is, zullen we u ook
een bericht of brief sturen. Uw kredietscore zal niet beïnvloed worden door het gebruiken van de ‚Betalen binnen 30 dagen’ producten in de Klarna app zelfs indien u niet
op tijd betaald heeft.

Er werd mij gevraagd naar de Klarna website te gaan. Klopt dit?

Indien u gekozen heeft voor Betalen binnen 30 dagen, zal Klarna u een e-mail sturen met meer details over hoe te betalen. Uw e-mail zal een link bevatten naar Klarna
waar u uw betaling kan afhandelen met uw kredietkaart of betaalkaart. U kunt steeds de betalingsinstructies bekijken in de Klarna app.

Wat moet ik verstrekken als ik een aankoop doe?

Indien u een aankoop wilt doen met Klarna, moet u uw naam, adres en e-mailadres verstrekken. Voor sommige bestellingen moet u uw mobiele telefoonnummer of
geboortedatum ook verstrekken. Alle informatie zal verzonden worden naar uw e-mailadres, inclusief betalingsherinneringen en links naar uw online afschriften. Het is zeer
belangrijk dat u ons de correcte gegevens geeft, anders zult u de betalingsinformatie niet ontvangen.

Is mijn betalingsinformatie veilig?

Betalingsinformatie wordt veilig verwerkt door Klarna. Er worden geen kaartgegevens overgedragen aan of bewaard door Luxya Cabling. Alle transactie vinden plaats via
verbindingen die beveiligd zijn met de nieuwste veiligheidsprotocollen in functie van industriestandaarden.

Kan ik betalen voor de vervaldatum?

U kan op elk moment uw bestelling betalen nadat u de e-mail heeft ontvangen van Klarna met de gegevens van uw betaling. Volg de instructies in deze e-mail of in de
Klarna app om uw bestelling te betalen.

Heeft u mijn betaling ontvangen?

Indien u met de kaart betaald heeft, zal Luxya Cabling uw bestelling onmiddellijk bevestigen. Indien u betaalt met Betalen binnen 30 dagen, zal Klarna een
betalingsbevestiging sturen naar het e-mailadres dat u hebt gebruikt voor uw bestelling. Indien u een betaling heeft gedaan, maar de betalingsbevestiging nog niet heeft
ontvangen, kunt u de status van uw bestelling en betalingen steeds controleren door u aan te melden in de Klarna app of via www.klarna.com/uk.

Wat gebeurt er met mijn afschrift als ik de goederen terugstuur?

Zodra Luxya Cabling de retour (deels of volledig) heeft ontvangen en u hun bevestiging hiervan heeft ontvangen, zult u een bijgewerkt afschrift ontvangen van Klarna als u
een gedeeltelijke retour heeft gedaan. In het geval van een volledige retour wordt uw afschrift gesloten. U kunt steeds de status van uw bestelling controleren in de Klarna
app.

Ik heb een afschrift ontvangen, maar ik heb mijn goederen nog niet ontvangen.

U heeft 30 dagen om te betalen, dus u moet niet onmiddellijk betalen. Indien de vervaldatum van uw betaling nabij is en u heeft uw goederen nog niet ontvangen, gelieve
Luxya Cabling te bellen om de levering na te kijken. U kunt ook de klantendienst van Klarna contacteren zodat we de vervaldatum van uw betaling kunnen uitstellen of de
bestelling kunnen opschorten in de Klarna app terwijl u wacht tot de goederen worden geleverd.

Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Hoe lang zal het duren tot ik mijn terugbetaling ontvang?

Zodra de winkel uw annulering of retour heeft geregistreerd, zal de terugbetaling binnen 5 werkdagen verwerkt worden.

Ik heb een terugbetaling gevraagd. Hoe zal ik terugbetaald worden?

Indien u betaald heeft voor uw bestelling met een kaart, zal de terugbetaling gestort worden naar dezelfde kaart. Indien u het afschrift nog niet betaald heeft, zal de terugbetaling het afschrift verminderen of het volledig annuleren.

Ik heb geen e-mail ontvangen met informatie over mijn afschrift of betaling.

Indien u geen nummer van uw afschrift heeft, kunt u inloggen op de Klarna app of op www.klarna.com/uk, waar u al uw bestellingen kunt terugvinden en waar u betalingen kunt uitvoeren.

Ik heb nog steeds vragen over betalingen, hoe kan ik contact opnemen?

Bezoek de pagina van de Klarna klantendienst in de Klarna app voor een volledige lijst van FAQ’s en voor live chat en telefoonopties.
We maken gebruik van cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Accepteer geselecteerde cookies
Copyright © 2018-2022 Luxya Cabling. All rights reserved